2012/09/02

Nasıl Kızlardan Hoşlanıyorlar?

Harry Styles,
Kısa boylu kızları beğeniyor.
Dans etmeyi seven kızlara bayılıyor.

''Bana yanaş ve sadece konuşmaya başla.Kolay konuşma yapabilen kişilerden hoşlanırım.''
''Reddeden kızlara bayılıyorum.''

''Eğer senden gerçekten hoşlanırsam, senin bir fan olman sorun yaratmaz.''

Niall Horan,
Şakalaşabileceği kızları seviyor.
Komik ve farklı kızları seviyor.
''Mavi gözlü olan kızlardan hoşlanırım''

''Kızların sevimli olduklarını düşünerek aptalca hareket etmesinden hoşlanmıyorum. Bence asıl çekici olan şey, zekadır.''

Louis Tomlinson,
Macerayı seven kızları seviyor.
Kişilikli, dürüst ve zarif kızları seviyor.
''Kahverengi gözlü kızlardan hoşlanırım''

Zayn Malik,
Yanında rahat hissedebileceği kızları seviyor.
Elde etmesi zor kızları seviyor.
''Mavi yada yeşil
gözlü kızlardan hoşlanırım''
''R
ahat ve hayatı çok ciddiye almayan kızlardan hoşlanıyorum.''

Liam Payne
,
Cana yakın,göz gözlü ve hoş bir gülümsemeye sahip olan kızları seviyor.
''Utangaç kızlardan hoşlanırım.Tatlı,hoş gülümsemesi olan ve espri anlayışı olan.Eğlenceli kişiliye sahip olan kızlardan.''

10 yorum:

  1. niall çok gıcıksın ama ben kahverengi gözklüyüm harry ben seni görsem rahatça konuşamam çünkü ingilizce bilmiyorum ve boyum uzun
    lou tam beni tarif ediyo yani zayn rahatım hayatı ciddiye almıyorum ama ben kahverengi ggözlüyüm liam da tam bana am a niall aşk olsun insan kahverengi der ben nah ingilizce öğrenirim de rahat konuşurum (üzgünüm küfür ettim)

    YanıtlaSil
  2. niall hiç gıcık deil ben mavi gözlüyüm ve çok şaka yaparım. çok konuşurum susmak bilmem ve tam nialle uyuyorum ingilizce biliyorum bu yazdıklarımı ingilizceye ceviricem şimdi bakın;
    -Niall Not at all annoying and my eyes are blue jokes do. I know I talk a lot shut up and I know this is exactly what I wrote in English to English Niall sleep ceviricem see now;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bunu bildigin google dan cevirmisin yok neymis sonunda sleep cevircem see now haha bide yazilar birbirine tutmuyor :) bari kendini kandirma

      Sil
  3. I LOVE ONE DIRECTION LİAMM ÖLÜRMM SANAA HARRY BENDE ZOR BI KIZIM :)

    YanıtlaSil
  4. ben tam harrye göreyim sanki beni tarif ediyorrr seviyorum seni Harry

    YanıtlaSil
  5. harry tam olarak beni tarif ediyor çünkü ben güzel, kısa boylu,zor bir kızım ve dans etmeyi de biliyorum,ve güzel bir gülümsemem var. onlar türkiyeye konsere geldikleri zaman gitcem

    YanıtlaSil
  6. harry bana gelll :D bak mavi gözlüyüm tatlıyım :) kısa boyluyum :) dans etmeyide severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylemi bende justin bieber tanistigimiza memnun oldum

      Sil